החזית החדשה בפיזור בתיקי השקעות: אלטרנטיבית אולטימטיבית

ההשקעה אלטרנטיבית אולטימטיביתהלוואות לעורכי דין מתגלות כאסטרטגיית השקעה מנצחת עבור תיק השקעות מפוזר

תיקי השקעות צריכים פיזור – זה כלל בסיסי בהשקעות וגם קרדינלי. עם זאת, הגיוון חורג משילוב פשוט של מניות ואיגרות חוב. ככל ששווקי ההשקעות הופכים מורכבים יותר, שילוב נכסים אלטרנטיביים בתיק שלך מעולם לא היה קריטי יותר. בין אלה בולטת הלוואות לעורכי דין כאופציה משכנעת במיוחד. אנחנו קוראים לזה, השקעה אלטרנטיבית אולטימטיבית.

מדוע הגיוון חשוב

לעתים קרובות אנו שומעים את המונח גיוון או פיזור תיק ההשקעות, אך מדוע יש לו משקל כה רב? גיוון אינו רק פיזור ההשקעות שלך; זה על לעשות זאת בצורה שתמקסם את התשואה שלך עבור רמת סיכון נתונה. המטרה הבסיסית היא לבנות תיק שבו קבוצות נכסים בודדות אינן זזות בסנכרון מושלם. בדרך זו, ירידה בהשקעה אחת עשויה להיות מקוזזת על ידי היציבות או הרווח באחרת. הלוואות לעורכי דין כסוג נכסים אלטרנטיבי משתלבים היטב בתכנית זו. לקטגוריה זו אין מתאם עם שווקים מסורתיים, והיא מציעה סיכוי לרווחים גם כאשר נכסים אחרים מניבים ביצועים נמוכים.

יציבות ותשואות – זה אולטימטיבי

לאפשרויות השקעה מסורתיות כמו מניות ואיגרות חוב יש את היתרונות שלהן, אך הן מגיעות גם עם מגבלות או חסרונות. תהפוכות כלכליות או שינויים בריבית, למשל, יכולות להפוך במהירות את הנכסים הללו לתנודתיים. כאן, השקעות אלטרנטיביות פועלות ככר בטחון. לעתים קרובות הן מראות מתאמים נמוכים עם שווקים קונבנציונליים. זה מבטיח שחלקים מהפורטפוליו שלך יכולים להישאר ברובם בלתי מושפעים ברעידות כלכליות בהשקעות מיינסטרים. הלוואות לעורכי דין כסוג נכסים היא יציבה במיוחד ויכולה להציע תשואות נאות, מה שהופך אותה לחלק מכריע מתיק מגוון היטב.

צלילה עמוקה לניהול סיכונים – שילוב אלטרנטיבי

ניהול סיכונים הוא מכריע בהשקעה, ובעזרת תחום המימון המשפטי הוא מקבל גוון אחר. כאשר מלווים לעורכי דין, בתחומי המשפט הספציפיים בהם אנו פועלים, הרווח בעסקה נובע מהליך משפטי. זאת בשונה מהשקעה בשוק ההון בה עושים ספקולציות על תנועות שוק. משרדי עורכי דין ומומחים משפטיים בדרך כלל בודקים מקרים אלה ביסודיות לפני שהם מחפשים מימון חיצוני. תהליך בדיקה זה מוסיף שכבת אבטחה להשקעה, מכיוון שנבחרים רק מקרים עם סיכוי מוצק לזכות. אנו מממנים עורכי דין בסוגי תיקים שסיכויי הזכיה בהם עשוי להגיע למעל 95%. אסטרטגיה סלקטיבית זו מפחיתה משמעותית את הסיכון, מה שהופך אותה לערוץ מצוין למשקיעים זהירים.

יתרה מכך, עורכי הדין נדרשים לרכוש ביטוח שיכסה את הוצאותיהם למקרה בו לא יזכו בתיק (סיכוי נמוך ככל שיהיה). בעולם שבו התנודתיות בשוק עלולה לשחוק את הרווחים במצמוץ, צורה זו של ניהול סיכונים לא תסולא בפז.

✅ המשמעות של פיזור השקעות בנוף ההשקעות המורכב של ימינו.
✅ הלוואות לעורכי דין הן סוג נכסים בולט עם יחס ריבית לסיכון מצויין.
ניהול סיכונים מקבל צורה אחרת ובטוחה יותר בתוך מרחב המימון המשפטי.
✅ כיצד הלוואות לעורכי דין מוסיפות שכבת חוסן לתיק ההשקעות שלך.
✅ הלוואות לעורכי דין הן השקעה אלטרנטיבית אולטממטיבית.

הלוואה מגובה בנכסים

הלוואות לעורכי דין היא צורת השקעה מגובה בנכסים, המוסיפה שכבה נוספת של אבטחה. בהשקעה בהלוואה כזו, יש למלווה ערבות אישית מעורך הדין ולעיתים גם ממשרד עורכי הדין. בנוסף, תיק התביעה מומחה לטובת המלווה ומהווה נכס שלו שהוא בעל שווי כלכלי גבוה. זה שונה מהשקעות אחרות שאולי אין להן גיבוי מוחשי כל כך. אבטחה זו מוסיפה חוסן לתיק שלך, תוך התאמה עם עקרון הליבה של גיוון.

הצורך המתמשך במרחב המשפטי

עורכי דין ומשרדי עורכי דין העוסקים בתחומים הרלוונטיים אותם אנחנו מממנים נמצאים בתחרות מי יקבל יותר תיקים לטיפול. כל עורך דין אוהב לטפל במקרים בהם סיכויי הזכיה גבוהים מאוד. לשם כך הם מציעים ללקוחות מבנה תשלום לפי הצלחה. כלומר, הלקוח לא משלם לעו״ד אלא לאחר הזכיה בתיק. שיטה זו מאפשרת להרבה יותר לקוחות להגיש תביעה, מאחר ואין להם צורך לשלם מראש לערוך הדין. זה יוצר צורך תמידי בתמיכה פיננסית, ומציע הזדמנויות עקביות למשקיעים. אתה לא מחפש הזדמנויות השקעה; הן באות אליך. 

החשיבות של הכללת מימון משפטי בתיק שלך – אולטימטיבי

אז למה להלוואות לעורכי דין מגיע נתח מעוגת ההשקעות המגוונת שלך? זה פשוט. זה משלים צורות השקעה אחרות על ידי הצעת תשואות נאות ויציבות עם סיכונים נמוכים יחסית. זוהי קבוצת נכסים ייחודית שלא רק עומדת בפני ירידות כלכליות אלא גם יכולה לשגשג בהן. כאשר מחפשים גיוון כאסטרטגיה לניהול סיכונים וחוסן תיקים, מימון משפטי מסמן וי בכל התיבות הנכונות. 

די להזכיר את הכתבה שפורסמה בכלכליסט השבוע שכותרתה ״הריבית מטלטלת גם את קרן האשראי הצרכני של IBI״. בקצרה, הכתבה מספרת כי קרן האשראי הצרכני של אי.בי.אי בארה”ב מגבילה משיכות עקב עלייה בשיעור הלוואות שהחלו לפגר בהחזרים שהושפעו משיעורי ריבית גבוהים יותר. בהלוואות משפטיות הרווח נובע מהחלטה של בית משפט, תהליך עם מתאם לשום דבר. כשהנכס שלך מניב הכנסה מריבית ללא קשר לשיעורי ריבית, שינויים בשיעור הריבית לא ישפיעו עליו. זו הסיבה שאנו מכנים את ההשקעה בהלוואות למימון עו״ד בסוגי התיקים בהם אנו עובדים כהשקעה אלטרנטיבית אולטימטיבית.

מחשבות אחרונות על אלטרנטיבי אולטימטיבי

השקעה היא פעילות לטווח ארוך, והכללים תמיד מתפתחים. בעולם מלא במורכבויות, דבר אחד נותר ברור: גיוון הוא המפתח. על ידי הכללת השקעות אלטרנטיביות כמו הלוואות לעורכי דין, השאיפה היא לר רק לצמיחה; השאיפה היא לחוסן פיננסי ולהפחתת סיכונים. זו לא רק השקעה להיום אלא אסטרטגיה למחר בטוח יותר כלכלית וחברתית.

ואיך כל זה קשור אלינו?

הטיפול בתביעות Plevin, והתחומים הנוספים שנגזרים מפסק דין זה, מושך עורכי דין מאחר וסיכויי הזכיה שלו גבוהים. הסיבה לכך היא שהם מבוססים על תקדים משפטי מחייב או חוק. כדי לבוא ללקוח עם הצעה אטרקטיבית, עורך הדין מציע ללקוחות את הנוסחה הבאה: אל תשלמו לי עכשיו, אני אקבל חלק מכספי הזכיה אחרי שנזכה בתיק (No win No Fee). בגלל הסיכוי הגבוה של עורך הדין לזכות הוא מוכן לתת הצעה כזו ללקוח, וכולם יוצאים נשכרים. היות וזה המקרה, עורך הדין שואף להשיג כמויות גדולות של תיקים כאלה. כדי למנף את עצמו עורך הדין צריך מימון להוצאות הקשורות לטיפול בתיקים הללו.

אמרלד מלווה לעורכי דין האלה לצורך הפעילות בתחום זה ובתחומים נוספים בעלי פרופיל זכייה דומה. אנחנו מקבלים בתמורה להלוואה ערבות אישית של עורך הדין להחזר ההלוואה ושיעבוד בצורת המחאת זכויות של התיק. בנוסף עורך הדין רוכש ביטוח לפני קבלת הלוואה מאתנו, שמבטיח החזר כספי ההלוואה במקרה של אי זכיה בתיק. אחרי שנים של עבודה ונסיון בתחום אפשר לקבוע שאמרלד מובילה בארץ את תחום ההשקעות בהלוואות לעורכי דין למימון הוצאות משפטיות בבריטניה. אנחנו רואים בפעילות זו גם הגנה על הצרכנים. כך שיש כאן אלמנט חזק של ESG בפרופיל ההשקעה הזה.

אנחנו באמרלד נמנעים מלהשקיע בהשקעות שאנו מעריכים אותן כבעלות סיכון גבוה. גם אם התשואה הפוטנציאלית שלהן גבוהה ואפילו גבוהה מאוד. אנחנו מכוונים להשקעות שהתזרים מהן ברור, ושאנו תופסים את רמת הסיכון שלהן כנמוכה יחסית.

אנחנו שומרים על שלושת עקרונות ההשקעה שלנו:

  1. יציבות (מדינה, חברה ותזרים)
  2. בטחונות טובים להלוואה
  3. אי תלות בשוק ההון

ממש עכשיו, יש לנו הצעות נהדרות להשקעה.

רוצה לקבל את כל הפרטים על ההשקעות שלנו לפני כולם?

בשביל זה כדאי ליצור אתנו קשר כאן או כאן או פשוט לשלוח אלינו אימייל לכתובת [email protected].

פוסטים נוספים:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

הפרסום לעיל הינו בגדר פרסום כללי כאמור בסעיף 15(א)(א)(4) לחוק ניירות ערך “החוק” וככזה אינו מהווה הצעה לציבור. הצעה ומכירה של ניירות ערך על ידי תאגיד מקבוצת אמרלד אלטרנטיב אינווסטמנטס גרופ בע״מ למשקיעים בישראל, שלא על פי תשקיף, מוגבלת ל- 35 משקיעים או למשקיעים המנויים בתוספת הראשונה לחוק (משקיעים כשירים). התמונה להמחשה בלבד.

אמרלד אלטרנטיב אינווסטמנטס גרופ בע״מ אינה מחזיקה ברישיון לייעוץ או לשיווק השקעות. אין במוצג בכדי להוות ייעוץ או שיווק השקעות ואין להסתמך עליו למטרות השקעה. המידע הנ”ל הינו למטרות אינפורמטיביות בלבד, ואין בו ובכל הכלול בו משום ייעוץ או הצעה או שידול או הזמנה לרכוש (או למכור) את ניירות הערך ו/ או הנכסים הפיננסים הנזכרים בו, ואין בו משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי או להחזר סכום ההשקעה. אין בתשואות העבר בכדי להבטיח תשואות דומות בעתיד.

לקבלת הצעה אטרקטיבית לחץ כאן

Share this post with your friends

גלילה לראש העמוד