פענוח אסטרטגיות ההשקעה של העשירים: הגישה של אנשים בעלי שווי כספי גבוה להשקעה במימון משפטי

מימון משפטי מוגדר מחדש: כיצד משקיעים בעלי שווי כספי גבוה מאמצים הלוואות לעורכי דין לצורך גיוון תיקים והשפעה חברתית

Lending to lawyers HNW

המרדף אחר הזדמנויות השקעות ייחודיות 

נוף ההשקעות כיום אינו נוגע רק למניות ואיגרות חוב; מדובר במציאת דרכים ייחודיות, שעוד לא הגיעו לידיעת הכלל, המבטיחות גם תשואה וגם סיפוק. אנשים בעלי שווי כספי גבוה ידועים באסטרטגיות ההשקעה הייחודיות שלהם. יותר ויותר מהמיקוד שלהם פונה לעבר הזדמנויות השקעה נישתיות ומתוחכמות יותר. מימון משפטי, במיוחד בתחום הסכמי עמלות מותנים (CFAs), מסתמן כאפשרות משכנעת כזו. פוסט זה נועד לגלות מדוע וכיצד המשקיעים האמידים הללו עושים שימוש בעולם המימון המשפטי. ננסה להבין את ההזדמנות שהוא טומן בחובו עבורם.

1. עניין בהשקעות חדשות: אנשים בעלי שווי כספי גבוה בוחנים הזדמנויות ייחודיות כמו מימון משפטי לגיוון ותשואה.
2. הנישה של מימון משפטי: השקעה אלטרנטיבית זו מציעה יציבות מול תנודות בשוק.
3. השקעות ESG: מימון משפטי מתיישב עם עקרונות השקעה אתיים, מאזן בין רווח להשפעה חברתית.
4. תוספת אסטרטגית לתיק השקעות: זוהי בחירה אסטרטגית למשקיעים מנוסים, המציעה ניהול סיכונים ותרומה חברתית.

הבנת הנוף של משקיעי עילית 

אנשים בעלי שווי כספי גבוה מנווטים בנוף פיננסי ייחודי. משקיעים עילית אלה, חמושים במשאבים עצומים ורצון לגיוון, והם מחפשים כל הזמן יותר מאשר רווחים כספיים.  במרדף זה הם נתקלים בתחום המימון המשפטי, ובמיוחד הלוואות לעורכי דין. תחום זה עוד לא מטופל יחסית על ידי משקיעים מסורתיים אך שופע פוטנציאל. מימון משפטי, במיוחד בצורת הלוואות לעו״ד, עורר את העניין שלהם. בהשקעה זו קיים שילוב של הפחתת סיכונים, תשואות פוטנציאליות גבוהות והבונוס הנוסף של תרומה לטוב החברתי. גורמים אלה מהדהדים היטב עם האתוס המתפתח של המשקיע האמיד המודרני.

המשיכה למימון משפטי 

מימון משפטי, במיוחד הלוואות לעו״ד למימון הליכים משפטיים, מייצג הצעה מסקרנת עבור אנשים בעלי הון גבוה. דרך השקעה זו חורגת מהתנודתיות של השווקים הקונבנציונליים, ומספקת חיץ נגד ירידות כלכליות ותנודות בבורסה. הרעיון הוא פשוט אך רב עוצמה: משקיעים מממנים הוצאות של תיקים משפטיים שהסכם שכר הטרחה הוא ׳תשלום לפי צלחה׳. המימון נעשה בדרך של הלוואה, כך שרווחיות ההשקעה אינה תלויה בתוצאות המשפט. מודל זה לא רק מציע תשואות פיננסיות ללא תלות בתנועות שוק ההשקעות המסורתיות. בנוסף הוא מתיישב עם התודעה הגוברת סביב השקעות סביבתיות, חברתיות וממשל (ESG). השקעות שמניבות תשואה ובמקביל גם מאפשרות תוצאות חברתיות חיוביות מושכות יותר ויותר אנשים בעלי שווי כספי גבוה, כמו גם גופים מוסדיים. זה שינוי פרדיגמה בפילוסופיית ההשקעות שלהם.

הצעת פתרון – מימון משפטי כבחירה אסטרטגית 

עבור משקיעים אמידים, המימון המשפטי מתעלה על יתרונות ההשקעה המסורתיים. זוהי בחירה אסטרטגית המספקת את רצונם לפיזור תיקים וניהול סיכונים תוך התאמה לעניין הגובר שלהם בהשקעות אחראיות חברתית. על ידי חשיפה למימון הליכים משפטיים בהלוואה לעו״ד, המשקיעים מאפשרים גישה לצדק עבור אנשים שאחרת עלולים לא להיות מסוגלים להרשות זאת לעצמם. בכך המשקיעים ממלאים תפקיד מכריע בקידום צדק משפטי-חברתי. גישה זו להשקעה לא רק מייצרת תשואות פיננסיות פוטנציאליות אלא גם מספקת השפעה חברתית מוחשית, שמהדהדת עם הערכים של אנשים מודרניים בעלי שווי כספי גבוה המבקשים להשאיר חותם חיובי באמצעות בחירות ההשקעה שלהם.

קריאה לפעולה עבור המשקיע המתוחכם 

נוף ההשקעות המתפתח מניע שינוי מדהים ומציג אפשרויות שמציעות יותר מרווחים כספיים. מימון משפטי, עם המודל הייחודי של הלוואה למימון תיקים מבוססי תקדים משפטי ולכן בעלי סיכויי זכיה גבוהים, מהווה הזדמנות כזו. זה מאפשר למשקיעים בעלי ערך פיננסי גבוה לגוון את תיקי ההשקעות שלהם, לנהל סיכונים ולתרום לרווחה חברתית. אסטרטגיית השקעה זו אינה עוסקת רק בצבירת עושר. מדובר על להיות חלק מתנועה גדולה יותר לקראת השקעה אחראית ומשפיעה. אנשים בעלי הון גבוה ופמילי אופיס מעוניינים ונדרשים להרחיב את אופק ההשקעה שלהם. אנחנו ביחד איתם צריכים לשקול את היתרונות הייחודיים שמציע מימון הליכים משפטיים בדרך של הלוואה לעו״ד.

ואיך כל זה קשור אלינו?

הטיפול בתביעות Plevin, והתחומים הנוספים שנגזרים ממנו, מושך עורכי דין מאחר וסיכויי הזכיה שלו גבוהים. הסיבה לכך היא שהם מבוססים על תקדים משפטי מחייב, רגולציה או חוק. כדי להגדיל את מספר הלקוחות, עו״ד הדין מגישים ללקוחות הצעה אטרקטיבית. עורך הדין מציע ללקוחות תכנית תשלום אלטרנטיבית. נוסחת התשלום היא: אל תשלמו לי עכשיו, אני אקבל חלק מכספי הזכיה אחרי שנזכה בתיק. דרך תשלום זו נקראת תשלום לפי הצלחה (או באנגלית: No win No Fee). בשל הסיכוי הגבוה של עורך הדין לזכות מתאפשר לו להציע מבנה תשלום כזה ללקוח. כך כולם יוצאים נשכרים מהעסקה. היות וזה המקרה, עורך הדין שואף להשיג כמויות גדולות של תיקים כאלה. כדי למנף את עצמו עורך הדין צריך מימון להוצאות הקשורות לטיפול בתיקים הללו.

אמרלד משקיעה בהלוואות לעורכי דין למימון הפעילות בתחומי משפט נבחרים בהם ההסתברות לזכות גבוהה מאוד. אנחנו מקבלים ערבות אישית של המלווה להחזר ההלוואה ושיעבוד בצורת המחאת זכויות של התיק. בנוסף, עורך הדין רוכש ביטוח שמבטיח החזר ההוצאות המשפטיות במקרה של אי זכיה בתיק. לאמרלד שנים של עבודה ונסיון בתחום. בהתאם, אמרלד מובילה בארץ את תחום ההשקעות בהלוואות לעורכי דין למימון הוצאות משפטיות בבריטניה. אנחנו רואים בפעילות זו גם הגנה על הצרכנים. כך שיש כאן אלמנט חזק של ESG בפרופיל ההשקעה הזה.

אנחנו באמרלד משקיעים בהשקעות שאנו מעריכים שאינן בעלות סיכון גבוה. גם אם התשואה הפוטנציאלית שלהן גבוהה ואפילו גבוהה מאוד. אנחנו מכוונים להשקעות שהתזרים מהן ברור, ושאנו תופסים את רמת הסיכון שלהן כנמוכה יחסית.

אנחנו שומרים על שלושת עקרונות ההשקעה שלנו:

  1. יציבות (מדינה, חברה ותזרים)
  2. בטחונות טובים להלוואה
  3. אי תלות בשוק ההון

ממש עכשיו, יש לנו הצעות נהדרות להשקעה.

רוצה לקבל את כל הפרטים על ההשקעות שלנו לפני כולם?

פוסטים נוספים:

הפרסום לעיל הינו בגדר פרסום כללי כאמור בסעיף 15(א)(א)(4) לחוק ניירות ערך “החוק” וככזה אינו מהווה הצעה לציבור. הצעה ומכירה של ניירות ערך על ידי תאגיד מקבוצת אמרלד אלטרנטיב אינווסטמנטס גרופ בע״מ למשקיעים בישראל, שלא על פי תשקיף, מוגבלת ל- 35 משקיעים או למשקיעים המנויים בתוספת הראשונה לחוק (משקיעים כשירים). התמונה להמחשה בלבד.

אמרלד אלטרנטיב אינווסטמנטס גרופ בע״מ אינה מחזיקה ברישיון לייעוץ או לשיווק השקעות. אין במוצג בכדי להוות ייעוץ או שיווק השקעות ואין להסתמך עליו למטרות השקעה. המידע הנ”ל הינו למטרות אינפורמטיביות בלבד, ואין בו ובכל הכלול בו משום ייעוץ או הצעה או שידול או הזמנה לרכוש (או למכור) את ניירות הערך ו/ או הנכסים הפיננסים הנזכרים בו, ואין בו משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי או להחזר סכום ההשקעה. אין בתשואות העבר בכדי להבטיח תשואות דומות בעתיד.

לקבלת הצעה אטרקטיבית לחץ כאן

Share this post with your friends

גלילה לראש העמוד